-
Automatisk endring hvis flygningen din er forsinket -
Bredt utvalg av alternativer -
Billetter og instruksjoner sendt på forhånd -
Ta kontroll før du drar hjemmefra
Hvordan bestille transfer
Velg, bestill og betal på forhånd, og la våre transferpartnere ta seg av resten.
FAQ
Hoppa er vår pålitelige transportpartner, med et nettverk av tog-, buss- og taxitjenester over hele verden. hoppa spesialiserer seg på å søke, sammenligne og bestille transporten din så enkelt som mulig. De sammenligner tusenvis av leverandører fra hele verden for å hjelpe deg med å ta det riktige valget.
Transporten du har bestillt er koblet til flyreisen din, noe som betyr at transporten automatisk endres og tilpasses din nye ankomsttid. Hvis flyet ditt blir kansellert eller vi ikke klarer å bestille på nytt, vil du motta full refusjon.
Hvis stedet du leter etter ikke er tilgjengelig for bestilling online, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på hoppa for å få hjelp.
Hvis transporten du leter etter ikke er tilgjengelig for bestilling online, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på Hoppa for å få hjelp.
Når du har valgt ønsket transport vil du få muligheten til å legge til ekstrautstyr i bestillingen din, f.eks barnesete. Eventuelt ekstrautstyr bør legges til når du gjør bestillingen. Vær oppmerksom på at ikke alle leverandører tilbyr ekstrautstyr, og hvis det ikke kommer opp som et valg når du bestiller bør du velge en annen leverandør. Hvis du har fullført bestillingen og ønsker å legge til ekstrautstyr, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på Hoppa for hjelp.
Bekreftelsen ble sendt til det på e-post når bestillingen ble fullført. Hvis du ikke har mottatt bekreftelsen, vennlighst kontakt Pre-Travel-teamet hos Hoppa for hjelp
Du har fått informasjon om hvordan du finner transporten din på E-billetten. E-billetten ble sendt deg på e-post 7 dager før avreise, eller umiddelbart etter bestilling hvis reisen din er innen 7 dager fra bestillingstidspunktet. For ytterligere hjelp, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på Hoppa.
Du kan endre eller kansellere bestillingen din inntil 48 timer før avreise. For ytterligere hjelp, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på hoppa.
Kontaktinformasjon for turleverandøren og hoppa finner du på e-billetten din – kontakt Hoppa for å få hjelp. Sjekk om du har mottatt kontaktinformasjonen for sjåføren din via WhatsApp eller på SMS 1 time før hentetidspunktet, isfåfall vennligst kontakt sjåføren din direkte for å få hjelp.
Hvordan kontakter jeg Hoppa kundeservice?
Avhengig av hvor du er på reisen kan du kontakte Hoppa online, via e-post eller på telefon. Se kontakt informasjon under.
reiseperiode | Kontakt |
---|---|
før reisen | Email – sassupport@hoppa.com Telefon – +442045922807 |
på destinasjonen | WhatsApp – +441373489007 Email – sassupport@hoppa.com Telefon – +442045922807 |
Etter reisen | Email – sascomplaints@hoppa.com Telefon – +442045922807 |
Nettstedet [SAS Airport Transfer Website] ("Nettstedet") fungerer som en plattform for å markedsføre tredjepartstjenester til forbrukere. Ved å gå inn på eller bruke nettstedet, erkjenner og godtar du at:
Tredjepartstjenester: Tjenestene som markedsføres på nettstedet leveres av tredjepartsleverandører ("tjenesteleverandører") og er underlagt deres vilkår og betingelser. SAS er ikke ansvarlig for kvaliteten, nøyaktigheten eller lovligheten til tjenestene som tilbys av tjenesteleverandører.
Uavhengige kontraktører: Tjenesteleverandører er uavhengige kontraktører og er ikke ansatte, agenter eller partnere for SAS. Vi kontrollerer, støtter eller garanterer ikke tjenestene som tilbys av tjenesteleverandører.
Ansvar: Forbrukerne er alene ansvarlige for å evaluere og velge tjenesteleverandører og for eventuelle beslutninger som tas basert på informasjonen som er gitt på nettstedet. SAS garanterer ikke påliteligheten, egnetheten eller tilgjengeligheten til tjenestene som tilbys av tjenesteleverandører.
Ansvar: SAS skal ikke holdes ansvarlig for skader, tap eller utgifter som oppstår som følge av eller i forbindelse med bruken av tjenestene levert av tjenesteleverandører, inkludert, men ikke begrenset til, direkte, indirekte, tilfeldige skader, følgeskader eller straff.
Informasjonsnøyaktighet: Selv om vi streber etter å sikre nøyaktigheten av informasjonen som er gitt på nettstedet, garanterer vi ikke dens fullstendighet, pålitelighet eller aktualitet. Forbrukere bør verifisere all informasjon gitt av tjenesteleverandører uavhengig.
Endringer: SAS forbeholder seg retten til å modifisere, suspendere eller avbryte ethvert aspekt av nettstedet eller tjenestene levert av tjenesteleverandører når som helst uten varsel.
Skadesløsholdelse: Ved å bruke nettstedet godtar du å holde SAS, dets ledere, direktører, ansatte og agenter skadesløse fra eventuelle krav, skader eller tap som oppstår som følge av din bruk av tjenestene levert av tjenesteleverandører.
Gjeldende lov: Denne ansvarsfraskrivelsen skal styres av og tolkes i samsvar med lovene i Sverige, uten hensyn til lovkonflikter.
Ved å bruke nettstedet, erkjenner du at du har lest, forstått og godtar å være bundet av denne ansvarsfraskrivelsen.