Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med vårt endelige svar på klagen din, kan du henvise klagen til din lokale forbrukerenhet for forespørsler. Kontakt den aktuelle håndhevende myndigheten. Du finner kontaktinformasjonen her . Du finner mer informasjon om rettighetene dine her.
En plattform for tvisteløsning på nett har blitt satt sammen av Europakommisjonen, som også gir tilgang til Alternative Dispute Resolution (ADR).
Hvis du bor i Storbritannia, kan du sende klagen din til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkjent av Civil Aviation Authority (CAA) og spesialiserer seg på mekling og alternativ tvisteløsning (ADR). CEDR er en uavhengig, ideell organisasjon som evaluerer krav og gir skriftlige beslutninger. Når en beslutning godkjennes av kunden, blir den bindende for flyselskapet.
Du må henvise klagen til dem innen tolv måneder etter at du får vårt endelige svar.
CEDR kan kontaktes her:
Centre for Effective Dispute Resolution
100 St. Paul's Churchyard
London EC4M
Storbritannia
Tel: +44 20 7536 6000
http://www.cedr.com/
https://www.cedr.com/consumer/aviation/