Hvis bagasjen din ble skadet eller forsinket, trenger du bare å fylle ut feltene nedenfor slik at vi kan vurdere erstatningen din. Les mer om forsinket eller skadet bagasje.
* Påkrevd informasjon
Hva er kravet knyttet til?
Det er alltid lurt å holde kontakten. Vi tar gjerne imot alle slags tilbakemeldinger. Enten du ønsker å gi oss ros eller beskjed om noe som ikke gikk som forventet, så er meningene dine viktige for oss.
Bruk kontaktskjemaet vårt for å komme i kontakt med riktig avdeling og sikre rask og sikker behandling. Hvis du fyller ut dette skjemaet, kan du være sikker på at vi har all informasjonen som trengs for å behandle saken din.
Skjemaet vårt er kryptert og er den aller tryggeste måten for deg å sende informasjonen til oss på.
Hvis du ønsker å kontakte oss via post, er adressen vår:
SASKundeservice195 87 Stockholm, SverigeSverige
SASKundeserviceRoald Amundsens vei 12060 GardermoenNorge
SASKundeserviceAmager Strandvei 3922770 KastrupDanmark
Hvis du trenger å snakke med oss angående en fremtidig reise eller noe som haster, må du ta kontakt med oss via chat eller telefon.