Verdikuponger og gavekort
Skjemaer og sertifikater
Du kan styre alt som er relatert til reisen din, både før og etter du flyr, ved å bruke lenkene nedenfor. Der finner du også eventuelle dokumenter du trenger for å reise.
Bevis på flyproblemer
Hvis du trenger et dokument for forsikringsformål, kan du få et forsinkelsesbevis ved å oppgi bestillingsdetaljene.
Hent kvitteringer
Be om kvittering for kjøp om bord og billetter kjøpt på nett, i SAS-appen eller fra SAS Customer Service.
Medisinsk klarering
Fyll ut skjemaet for medisinsk informasjon (MEDIF) for å få en bekreftelse på at du er klar til å fly.
Reise med oksygen
Fyll ut dette skjemaet for å ta med ditt eget oksygen eller konsentrator om bord.
Gruppereiser
Hvis du reiser i en gruppe på ti eller flere personer, kan du legge inn en gruppebestilling.
Søk om poeng fra flyreiser
Hvis du ikke har mottatt EuroBonus-poeng for en nylig SAS- eller partnerflygning, kan du be om dem her.
Vanlige spørsmål
Vis alle spørsmål
Kjekt å vite
Åpent kjøp
Bestill nå. Bestem deg senere. Med vårt fleksible 24-timers åpent kjøp kan du avbestille reisen kostnadsfritt innen 24 timer etter at bestillingen ble gjort.
Endre billetten din
Her finner du all informasjonen du trenger - uansett om du ønsker å bytte reisedato eller navn på de som skal reise.
Kanselleringer og refusjoner
Hvis du ikke kan reise og må kansellere reisen din, kan du ha krav på refusjon. Nedenfor finner du informasjon om reglene for billettrefusjon og hvordan du søker om refusjon.
Hvis flygningen din er kansellert
Hvis flyet ditt er kansellert av SAS, vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg, og holde deg informert.
Flygningen din er forsinket
Hvis flygningen din er forsinket, vil vi informere deg så snart som mulig på SMS og via appen vår, basert på kontaktinformasjonen i bestillingen din. Hvis flygningen din er betydelig forsinket og du velger å ikke reise, kan du ha rett til kompensasjon.
Hittegods
Her er alt du trenger å vite dersom du mistet noe da du reiste med oss, eller på flyplassen.