Thon Hotels

Thon Hotels er en del av Olav Thon Group og har hoteller rundt om i Norge, Sverige, Danmark, Brussel og Rotterdam. Hos oss vil du alltid bli møtt med et smil, og et ønske om å gjøre dagen din enda bedre. Som EuroBonus-medlem kan du opptjene og bruke EuroBonus-poengene dine når du bor på Thon Hotels.

Du tjener 500 bonuspoeng per natt, med unntak av gratisnetter, bonusnetter, personal- og kabinpersonalepriser, sponsorpriser og avtaler med Thon Hotels samt reservasjoner som gjøres via tredjeparts nettsider.
For å opptjene poeng på hotelloppholdet må du huske å oppgi EuroBonus-nummeret ditt når du sjekker inn. Vær oppmerksom på at du kun kan opptjene poeng når du bestiller direkte via Thon Hotels. Du kan ikke opptjene poeng på spesialtilbud eller bestillinger som gjøres via et tredjepartsnettsted (som Hotels.com og Expedia samt vårt eget SAS-nettsted som drives av Hotels.com).
Det kan ta opptil 6 uker før poengene legges inn på kontoen din.
Du kan bruke EuroBonus-poengene dine på hotellopphold på alle Thon-hoteller når du bestiller minst to dager i forveien via nettstedet vårt for hotellbestillinger.
Merket EuroBonus Best Deal viser hvilke hoteller som gir deg mest verdi for poengene dine. Pris per natt for et standardrom med frokost for en eller to personer. Tilbudet er gyldig for maksimalt ett rom per bestilling for opptil to personer (hvis du reiser med et barn, velger du to voksne). Hvis du ønsker mer enn ett rom, må du gjøre en separat bestilling for hvert rom.
Du kan registrere manglende poeng opptil seks måneder etter utsjekksdatoen, så lenge du var EuroBonus-medlem under oppholdet. Bare send en e-post til medlemstjenestene deres (med navn, EuroBonus-nummer og datoene for hotelloppholdet). Vær oppmerksom på at det kan ta opptil åtte uker før poengene dine verifiseres og legges inn på kontoen din.